Hoe wij helpen

Samen met het huishouden werken we aan een oplossing van de situatie. Met een plan op maat en één aanspreekpunt van begin tot eind. Een vertrouwd gezicht, die precies weet wat iemand nodig heeft totdat hij of zij zelf weer verder kan. We hebben geen wachtlijst en blijven zo lang én zo kort als nodig is. Onze ervaren professionals werken samen met betrokken organisaties in Amsterdam en kennen iedere buurt en alle regelgeving.

Amsterdammers kunnen zich ook zelf aanmelden bij Samen DOEN.

De Samen DOEN teams ondersteunen Amsterdamse huishoudens met meerdere problemen die ze niet meer alleen kunnen oplossen. Heeft u een hulpvraag over opvoed-, opgroei- of gezondheidsonderwerpen? Of problemen met financiën, (gezins-)relaties, onderwijs, veiligheid en wonen? Samen zoeken wij de beste oplossing.

Zowel huishoudens met als zonder kinderen kunnen ondersteuning van Samen DOEN krijgen.

Informeer vrijblijvend!

Samen DOEN kunt u iedere werkdag bereiken van 9.00 tot 17.00 uur op telefoonnummer:  020 54 004 38.

U kunt ook een email sturen: aanmelden@samendoenamsterdam.nl


Samen maken we een plan van aanpak

Gezamenlijk bespreken we uw situatie en maken vervolgens ook samen met u een plan van aanpak. Hierin beschrijven wij waar precies hulp bij nodig is en wat u wilt bereiken. Alle afspraken en met wie deze zijn, vindt u gemakkelijk op een rij. Zo heeft u een houvast en overzicht.

Lees meer over de werkwijze van Samen DOEN


Privacybeleid

Als u begeleid wordt door Samen DOEN dan hebben wij gegevens van uw huishouden nodig om dat op een goede manier te doen. Wij gaan zorgvuldig om met persoonlijke gegevens.

Lees meer over het privacybeleid van Samen DOEN

Klachtenregeling

Samen DOEN doet zijn uiterste best om goed werk te leveren. Toch gaat het niet altijd naar wens. In dit document voor cliënten leest u wat u kunt doen om te laten weten dat u ergens ontevreden over bent en hoe we omgaan met een klacht of signaal. Deze klachtenregeling staat open voor iedereen die gebruik maakt van Samen DOEN.

Lees hier de hele klachtenregeling